سایت بازار اسکو، یکی دیگر از سایت های تبلیغاتی و درج آگهی رایگان اسکو می باشد . سایت بازار اسکو نیز مانند دیوار اسکو و شیپور اسکو به شما امکان خرید و فروش کالاها و خدماتتان را می دهد . در این سایت شهروندان عزیز استان آذربایجان شرقی و شهرستان اسکو می توانند انواع کالاها و لوازم نو و دست دوم خود در شهر اسکو را ، آگهی کنند .

درج آگهی رایگان : درسایت بازار اسکو بر خلاف سایت دیوار اسکو که درج آگهی در بسیاری از دسته ها مانند استخدامی های آذربایجان شرقی و استخدامی های اسکو و املاک اسکو ، پولی شده است . اما در سایت تبلیغاتی و نیازمندیهای آنلاین بازار اسکو، درج آگهی در تمام دسته ها و مشاغل و خدمات رایگان است.

برای ورود به سایت بازار اسکو و درج آگهی اینجا را کلیک کنید

*************

شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. مرکز شهرستان اسکو شهر اسکو می‌باشد. شهرستان اسکو یکی از قطب‌های مهم صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی است. شهر اسکو به شهر ملی چاپ باتیک در ایران شناخته می‌شود.

شهرستان اسکو دارای وسعتی بالغ بر ۱۷۶۳ کیلومتر مربع است و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۴۵۰ متر است. از شمال با شهرستان شبستر، از شرق با شهرستان تبریز، از غرب با دریاچه ارومیه و از جنوب با شهرستان آذرشهر و شهرستان عجب‌شیر هم‌مرز است.

اسکو مرکز اصلی تجمع کارگاه‌های چاپ باتیک یا چاپ کَلاقه‌ای در استان و قطب اصلی این هنر-صنعت در ایران محسوب می‌شود.

روستای کندوان از روستاهای شهرستان اسکو است که از پیشینه تاریخی هفت هزار ساله برخوردار است. این روستای تاریخی و باستانی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی‌ است که به‌دلیل شکل خانه‌های آن که به‌ مانند کندوی عسل در دل کوه کنده شده‌اند مناظر زیبایی جهت بازدید گردشگران داخلی و خارجی دارد. این روستا در ۱۸ کیلومتری شهر اسکو واقع می‌باشد.

روستای صخره‌ای حیله ور در شهرستان اسکو در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر اسکو و نرسیده به روستای کندوان قرار گرفته است. شیوه معماری این روستا منحصر به فرد می‌باشد به این صورت که خانه‌ های آن در دل زمین به صورت زاغه‌ های زیبا و با سبک بسیار عالی کنده شده و از استتار کافی برخوردار هستند. در واقع به این دلیل که خانه‌ های این روستا از دید رهگذران پنهان می‌ باشند به نام حیله‌ ور معروف است.

*************

 

تبلیغات و آگهی های شهر اسکو,درج آگهی رایگان,آگهی در اسکو ,درج آگهی استخدام در اسکومناقصه و مناقصات شهرداری اسکو ,گیرنده های دیجیتال اسکو ,ثبت آگهی در سراسر ایران,آگهی های استان آذربایجان شرقی,خرید و فروش ویلا در اسکو,حیاط ویلایی در اسکو, املاک اسکو,لیست املاک اسکو, بومگردی های اسکو, آدرس بومگردی های آذربایجان شرقی, جاهای دیدنی اسکو, جاهای دیدنی تبریز, خودرو در اسکو, فروش خودرو در اسکو, آموزشگاههای رانندگی اسکو, مهد کودک خصوصی در اسکو, تدریس خصوصی در اسکو, تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در اسکو, بازار موبایل اسکو, تعمیر آبگرمکن در اسکو,وانت بار اسکو, وانت تلفنی اسکو, بهترین پزشک در اسکو, متخصص زنان و زایمان در اسکو, چشم پزشکی در اسکو, خرید و فروش حیوانات در اسکو, بازار پرندگان اسکو, فروش کبوتر در اسکو, فروش طوطی در اسکو, فروش سگ در اسکو, فروش ساعت در اسکو, فروش زمین در اسکو, فروش خانه کلنگی در اسکو, فروش آپارتمان در اسکو, فروش خانه در اسکو, تور طبیعتگردی در  اسکو, تور یکروزه در اسکو,