سایت تبلیغات صنعتی رایگان

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

با فروش فایل هایتان کسب درآمد کنید

با فروش فایل هایتان در سایت مشهد نارنجی کسب درآمد کنید.

ما بهمراه بازاریابان اینترنتی،صاحبان سایت ها و وبلاگ ها برای فایل های شما بازاریابی می کنیم.

تنها کافیست فایل های خود را در بخش فروشندگان سایت مشهد نارنجی درج نمایید.

ابتدا در بخش فروشندگان سیستم بازاریابی اینترنتی مشهد نارنجی ثبتنام کنید و سپس با رفتن به منوی محصولات و

سپس درج محصول جدید، فایل خود را برای فروش در سایت قرار دهید.

 

توجه : در سیستم همکاری در فروش مشهد نارنجی شما از تمام شهرها می توانید به عنوان فروشنده یا بازاریاب ثبتنام کنید.

 

ورود به بخش فروشندگان

 

اگر فایلی برای فروش ندارید، با عضویت در قسمت بازاریابان سایت مشهد نارنجی و با بازاریابی محصولات و فایل های

فروشندگان عضو و یا زیرمجموعه گیری کسب درآمد کنید

ورود به بخش بازاریابان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

اینستاگرام شاعران تهرانی و کرجی

اینستاگرام شاعران تهرانی و کرجی

برنامه های لایو کتاب خوان های تهران و کرج و شاعران تهرانی و کرجی

شب شعر با حضور شرکت کنندگان

لایو کتابخوانی با حضور گرم شما

معرفی بهترین کتاب های ایرانی و خارجی

صفحه اینستاگرام معرفی کتاب، شعر و لایو کتابخوانی

https://www.instagram.com/booklife2021/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

انتشارات برای چاپ کتاب

چاپ کتاب ارزان,چاپ کتاب با تیراژ کم

و دلخواه،انتشارات چاپ کتاب

چاپ کتاب ارزان و با کیفیت، انتشارات بوعلی

چاپ کتاب ارزان قیمت، اگر به دنبال چاپ کتاب خود با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت هستید، ما در انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی در خدمت شما هستیم.

موسسه و انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی،

تهران، میدان ولیعصر، کوچه ناصر، پلاک۳۲، واحد۳

 

افتخار داریم که با کادری مجرب ،آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی در سراسر ایران هستیم.

چاپ کتاب ارزان قیمت

چاپ کتاب از پایان نامه

برگزاری همایش ها

۸۸۹۲۶۱۸۷_۰۲۱

چاپ کتاب بصورت دیجیتال زیر قیمت ۲ میلیون تومان

اندیشه های شما ارشمند هستند، پس اندیشه های خود را ثبت کنید.

مشاوران انتشارات وزین آموزشی و پژوهشی بوعلی.

ما در خدمت شما هستیم تا انواع خدمات چاپ کتاب ، چاپ دیجیتال و ارزان قیمت کتاب با بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهیم.

شما با مبلغ ناچیزی ( یک میلیون و هشتصد تا ۲ میلیون تومان) می توانید از مزایای فوق العاده چاپ کتاب بهره مند شوید.

تیم مشاوران زبده انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی، آماده ارائه مشاوره آنلاین جهت شروع کار، قیمت گذاری و راهنمایی بصورت آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان است.

تماس با تیم مشاوران از طریق اینستاگرام

https://www.instagram.com/boualipub

 

۰۲۱۸۸۹۲۶۱۸۷

/

۰۲۱۸۶۰۳۷۴۲۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

بیمه تامین اجتماعی بدون استخدام و برای افراد بیکار

بیمه تامین اجتماعی بدون رفتن سر کار خاصی ! – شاید فکر می کنید تنها راهی که می توانید خود را بیمه تامین اجتماعی کنید، بیمه شدن از طریق استخدام در یک شرکت، سازمان ها یا ادارات دولتی است. اما اشتباه می کنید! 

شما می توانید براحتی از مزایای بیمه نویسندگان استفاده کنید. بله اگر شما کتابی تالیف کنید و آن را به چاپ برسانید ( دو کتاب ) می توانید براحتی از بیمه نویسندگان استفاده کنید و خود را بیمه تامین اجتماعی نمایید. توجه نمایید بیمه نویسندگان بیمه بازنشتگی و تامین اجتماعی است.

نگران نباشید! افراد دارای پایان نامه های تحصیلی مانند پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری می توانند یک کتاب را از طریق استخراج از پایان نامه منتشر نمایند.

نوشتن و چاپ کتاب هزینه ی زیادی ندارد! بله شما می توانید با حداکثر ۲ میلیون تومان کتاب های خود را به چاپ برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ کتاب ارزان در تیراژ دلخواه توسط انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی به سایت زیر مراجعه نمایید

چاپ کتاب ارزان,چاپ کتاب با تیراژ کم و دلخواه،انتشارات چاپ کتاب

 

برای ورود به سایت چاپ کتاب اینجا را کلیک کنید

شرایط بیمه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان

ایسنا: نویسندگان و خبرنگاران از جمله گروه هایی هستند که از ۲۶ شهریور سال ۶۹ در زمرۀ مشمولین بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد قرار گرفتند. براساس توافقنامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و سازمان تأمین اجتماعی، نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب از تاریخ ۱۱ آذر سال ۸۱ در قالب قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد مطابق مفاد موافقت نامه، حسب معرفی مرجع مربوطه نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه شده اند. 

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در گزارشی اعلام کرد:به منظور تعمیم وگسترش پوشش بیمه به آحاد افراد جامعه و در اجرای قانون اصلاح بند ب و تبصره ۳ ماده ۴ قانون تامین اجتماعی مصوب ۳۰ شهریور سال ۶۵ مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرائی مربوطه مصوب ۲۹ مهر سال ۶۶ هیات وزیران تاکنون گروههای زیادی از اقشار جامعه ازجمله نویسندگان، روزنامه نگاران، خبرنگاران، هنرمندان تحت پوشش مقررات مربوط به بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد قرار گرفته اند. 

مطابق بند «۱» توافقنامه مذکور مقرر شد، مؤسسه یاد شده به عنوان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امور مربوط به شناسایی، معرفی افراد واجد شرایط را انجام داده و برهمین اساس مؤسسـه متعهد شده به میزان ۱۰درصد حداقل دستمـزد مصوب شورای عالی کار را در هر سال را بابت حق بیمه به عنوان کمک وزارتخانه مذکور برای هر یک از بیمه شدگان به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند. 

بر اساس الحاقیه این توافقنامه در سال ۸۲ ، علاوه بر نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب گروه های بیشتری ازجمله هنرمندان رشته ‏های سینمائی، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، گرافیست، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، تذهیب و نویسندگان مطبوعات و خبرنگاران و عکاسان حرفه ‏ای و نویسندگان کتاب و مؤلف و مترجم و شاعران و مورخین نیز تحت پوشش و مشمول استفاده از مزایای مقرر در توافقنامه قرارگرفتند. 

گفتنی است، از اول شهریور سال ۸۵ مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر کلیه تکالیف، تعهدات و حقوق مربوط به خود را به صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران واگذار کرد.

در اجرای بند «ب» ماده ۱۱ آئین نامه اجرائی ماده ۷ قانون هدفمند سازی یارانه ها و در راستای تعمیم و گسترش امر بیمه ، نویسندگان ، روزنامه نگاران، خبرنگاران و… با بهره مندی از کمک دولت به میزان ده بیست و هفتم حق بیمه کامل ( بانرخ ۲۷درصد) بر اساس حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار بابت بخشی از حق بیمه که از محل منابع حاصله از هدفمند سازی یارانه ها توسط سازمان هدفمند سازی یارانه ها تأمین می شود تا سقف سهمیه اختصاص یافته تحت پوشش تعهدات قانونی مربوط به بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد قرار گرفته اند. 

حداکثر سن برای پذیرش درخواست و عقد قرارداد بیمه در خصوص هنرمندان برای مردان و زنان ۵۰ سال تمام است که در غیر این صورت متقاضی می بایست برابر مازاد سنی مقرر دارای سابقه پرداخت حق بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی باشد. 

۳ نرخ حق پرداخت بیمه برای بیمه هنرمندان پیش بینی شده است که بر اساس انتخاب هر کدام، از حمایت های سازمان تامین اجتماعی برخوردار می شود. نرخ ۱۴درصد ( ۱۲درصد سهم بیمه شده + ۲ درصد سهم دولت ) شامل بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی است. نرخ ۱۶ درصد ( ۱۴درصد سهم بیمه شده + ۲ درصد سهم دولت ) شامل بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و نرخ ۲۰ درصد ( ۱۸درصد سهم بیمه شده + ۲ درصد سهم دولت ) شامل بازنشستگی ، فوت و ازکارافتادگی است. 

در خصوص دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان باید گفت، اگر سابقه پرداخت حق بیمه قبلی این گروه از افراد کمتر از پنج سال تمام است، می توانند درآمد مبنای پرداخت حق بیمه خود را بین ۱٫۲حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار و حداکثر دستمزد مصوب زمان درخواست انتخاب کنند.

در صورتی که بیش از پنج سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند، می توانند درآمد مبنای پرداخت حق بیمه خود را بین ۱٫۲ حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار تا حداکثر میانگین دستمزد آخرین ۳۶۰ روز قبل از ثبت تقاضا انتخاب کنند. 

این گروه از بیمه شدگان و افراد تحت تکفل قانونی آنان می توانند با پرداخت حق سرانه درمان مصوب هیأت وزیران به تعداد افراد تحت تکفل با دریافت دفترچه درمانی از تمامی امکانات مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور و نیز امکانات مراکز تشخیصی، درمانی و دارویی طرف قرارداد این سازمان استفاده کنند. میزان سهم بیمه شده از هزینه درمان که فرانشیز نامیده می شود ، برای خدمات پزشکی سرپایی ۳۰ درصد و برای خدمات درمانی بستری ۱۰ درصد است. 

بیمه مشمولین واجد شرایط از تاریخ ثبت تقاضا در هریک از شعب سازمان تامین اجتماعی شروع می شود. درصورتی که پرداخت حق بیمه از طرف بیمه شده متوقف شود و بین تاریخ قطع پرداخت حق بیمه و پرداخت مجدد بیش از سه ماه فاصله ایجاد نشده باشد بیمه شده می تواند حق بیمه معوقه را به این سازمان پرداخت کند در غیر این صورت ارتباط بیمه شده با سازمان تامین اجتماعی قطع و ادامه بیمه وی موکول به تسلیم درخواست مجدد و موافقت سازمان خواهد بود.

در صورتی که مشمولین این آئین نامه پس از شروع بیمه به نحوی از انحاء از شمول مقررات این آئین نامه خارج و یا طبق قانون تامین اجتماعی یا سایر قوانین مربوطه می بایست حق بیمه را خود بر اساس مقررات دیگری پرداخت کنند موظفند مراتب را کتباً به سازمان تامین اجتماعی اعلام کنند.

انتهای پیام/م

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب کلیات مجمع الدعوات الکبیر نسخه عربی

کتاب مجمع الدعوات کبیر به زبان عربی

نسخه خطی، کتاب کلیات مجمع الدعوات به زبان عربی و در قالب فایل pdf می باشد. این کتاب یکی از کتاب های معتبر در زمینه طلسم گذاری و فال و سرکتاب است.

کتاب کلیات مجمع الدعوات الکبیر نسخه عربی، کتابی کامل در زمینه سرکتاب طالع بدست آوردن پاسخ از امورات و سوالات خویش نیک و شر بودن نیات و اعمال , آیا این دو جدا شود یا در این بیماری مرگی هست , آیا این مشکل حل شود , آیا در این دوستی خیر است , آیا ازدواج ثمر شود و انواع ادعیه و طلسمات در زمینه محبت و ….پدیدآورنده

این کتاب نسخه عربی مجمع الدعوات کبیر است.

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید

  • برچسب‌ها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب اختلال های یادگیری هالاهان،کافمن، لوید، ویس و مارتینز

دانلود کتاب اختلال های یادگیری هالاهان،کافمن، لوید، ویس و مارتینز

کتاب اختلال های یادگیری
👤هالاهان،کافمن، لوید، ویس و مارتینز
ترجمه علیزاده و همکاران

 

 

نویسندگان کتاب اختلال های یادگیری به مفاهیم پایه در تدریس اشاره کرده اند و در آن از درک ناتوانی در یادگیری، موضوعات بحث‌برانگیز در یادگیری و کارشناسان فعال در زمینه ناتوانی در یادگیری صحبت کرده است.

«علل ناتوانی‌های یادگیری» و «واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه» دو بخش دیگر از این کتاب است که در آن نویسنده به تاریخچه ناتوانی در یادگیری، مسایل عصبی در این نوع از ناتوانی و نیز موضوعاتی مانند قوانین حاکم در آموزش و برنامه‌های آموزش انفرادی پرداخته و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

مولف، در ادامه تالیف این کتاب‌، «والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری» را در کنار«پیشگیری و مداخله در اوایل کودکی» گنجانده است، و در آن‌ها به والدین توصیه می‌کند تا دیدگاه‌های خود رانسبت به متخصصان تغییر بدهند.

«رویکرد‌های آموزشی» و«اختلال‌نارسایی توجه/بیش‌فعالی» عناوین دیگر بخش‌های این کتاب هستند که به مباحث مهمی مانند تعریف امروزی از اختلال نارسایی و چندین الگوی آموزشی مانند الگوهای پزشکی و رفتاری پرداخته است.

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود رایگان کتاب حدیقه الحقیقه و شریعه الطریقه

دانلود کتاب حدیقه الحقیقه و شریعه الطریقه

 

حدیقة الحقیقة و شریعة الطریقة که به نام‌هاى «الهى‌نامه»،«فخرى نامه» و «حدیقه سنایى»  نیز شناخته مى‌شود، از منظومه‌هاى بنام بانى شیوه شعر عرفانى، ابوالمجد مجدود ابن آدم یا همان  سنایى است که به زبان فارسى و در پایان ربع اول قرن ششم، به نام بهرام‌شاه نوشته شده است.

آنچه باعث اهمیت کتاب شده، آن است که این منظومه عرفانى در قالب مثنوى، محل توجه ویژه عارفان بعد از سنایى و به‌طور عام، تمام علاقمندان به عرفان و شعر فارسى است.

برخى از بزرگان پیرامون این اثر گفته‌اند که: «تا کسى چندین مرتبه مثنوى مولوى را که در واقع تفصیل و شرح ابیات حدیقه است نخواند و در معانى و حقایق آن غور و تأمل ننماید، بر حقیقت معانى حدیقه واقف نشود»

سایر توضیحات

  • نام کامل : حدیقه الحقیقه و شریعه الطریقه

  • نویسنده : ابوالمجد مجدود ابن آدم (سنایى)

  • تعداد صفحات : 808

  • زبان : فارسی

  • حجم : 23 مگابایت

  • کیفیت : عالی

  • نمونه :

     به جهت بارگذاری سریع تر تصاویر حجم و کیفیت آنها کاهش یافته مشاهده کیفیت اصلی

 

دریافت فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود رایگان افزونه Youzer | افزونه وردپرس پروفایل کاربری یوزر

افزونه Youzer | افزونه وردپرس پروفایل کاربری یوزر

افزونه Youzer | افزونه وردپرس پروفایل کاربری یوزر

 

افزونه Youzer | افزونه ساخت پروفایل کاربری :

وردپرس بصورت پیشفرض دارای بخش کاربری پیشرفته و کاربر پسندی نمیباشد و نیاز اکثر کاربران را برطرف نمیکند از این رو افزونه های کمکی و مکمکل برای پروفایل وردپرس بسیار محبوب میباشد. از بین افزونه های پروفایل ساز حرفه ای وردپرس میتوان به افزونه Youzer با فروش 4 هزارتایی نیز اشاره کرد.

افزونه یوزر دارای چند افزودنی تجاری برای هماهنگ سازی افزونه دانلود به ازای پرداخت، Restrict Content Pro و … میباشد که بصورت جداگانه عرضه میگردد و داخل پکیج دریافتی موجود نمیباشد.

افزونه Youzer جهت فعالسازی نیاز به افزونه بادی پرس دارد. یوزر با اکثر افزونه های مطرح همچون : بادی پرس، بی بی پرس، ووکامرس، افزونه امتیاز من، میلستر، دانلود به ازای پرداخت و … سازگار میباشد.

برخی از ویژگی های برتر افزونه وردپرس یوزر:

  • کاملا فارسی و راست چین
  • واکنشگرا و متناسب با هر سایز دستگاهی
  • فونت فارسی ایران سنس
  • پشتیبانی یکساله شبانه روزی
  • نسخه اورجینال
  • سازگاری با افزونه های مطرح
  • قابلیت ارسال پیام خصوصی
  • اعلان ها و اطلاعیه های کاربران
  • امکان فالو و آنفالو کردن کاربران
  • امکان بوکمارک کردن مطالب
  • قابلیت ورود با شبکه های اجتماعی مطرح همچون فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس و ..
  • قابلیت امتیاز بندی و مدال دهی به کاربران با افزونه امتیاز من
  • قابلیت ساخت گروه های کاربری متفاوت
  • سیستم تشخیص ربات از انسان
  • ویژگی پنهان سازی داشبورد و تولبار پیشفرض وردپرس از کاربران
  • ورود آژاکس کاربران
  • قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات
  • امکان ساخت پروفایل های خصوصی و عمومی
  • دارای دایرکتوری کاربران سایت
  • رنگبندی های مختلف و آماده استفاده
  • پنل تنظیمات حرفه ای
  • امکان ارسال پست با دسته بندی های مختلف
  • ابزارک های گوناگون
  • قابلیت شخصی سازی کامل افزونه
  • المان های مختلف برای کاربران و مدیریت
  • سازگاری با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • سازگار با افزونه WPML

افزونه Youzer | افزونه ساخت پروفایل کاربری

 


دریافت فایل

 

جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید


 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود رایگان کتاب فارسی مکانیک سیالات تالیف ویکتورال استریتر و بنجامین وایلی و کیت دبلیو بدفورد

دانلود کتاب فارسی مکانیک سیالات تالیف ویکتورال استریتر و بنجامین وایلی و کیت دبلیو بدفورد

 

دانلود کتاب فارسی مکانیک سیالات تالیف ویکتورال استریتر و بنجامین وایلی و کیت دبلیو بدفورد

 

دانلود کتاب فارسی مکانیک سیالات تالیف ویکتورال استریتر و بنجامین وایلی و کیت دبلیو بدفورد

ترجمه مهندس بهرام پوستی

مرکز نشر دانشگاهی تهران

 

دریافت فایل

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود رایگان کتاب طلسم یهودی pdf زبان فارسی

دانلود کتاب هزار طلسم pdf مجموعه طلسم های مجرب و دسته بندی شده از کتاب های معتبر علوم غریبه و دعانویسی, برای اولین بار مجموعه کامل کتاب هزار طلسم را بدون حذفیات از سایت فایل سل دانلود نمایید.

مجموعه هزار طلسم چیست ؟ این مجموعه شامل کتاب هزار طلسم است ، این کتاب مجموعه ای از هزاران طلسم و دعا هست که بصورت مرتب از کتاب های معتبر ، علوم غریبه ، طلسمات و دعانویسی جمع آوری شده و طبقه بندی شده است.

https://fileseles.ir/wp-content/uploads/edd/2019/10/32899999_1933587839994208_4663178385634099200_n.jpg

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

https://fileseles.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b7%d9%84%d8%b3%d9%85-pdf-%d9%85%d8%ac%d9%85%d9%88%d8%b9%d9%87-%d8%b7%d9%84%d8%b3%d9%85-%d9%87%d8%a7/?amp

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی