سایت تبلیغات صنعتی رایگان

۶۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

دانلود کتاب نقطه ضعف pdf آنتونیس ساماراکیس

دانلود کتاب نقطه ضعف pdf آنتونیس ساماراکیس

ساماراکیس از روشنفکران آزاداندیش یونان است و در آثارش سخت بر اضطراب و پوچی حاکم بر دنیای امروز، انزوا و تنهایی انسان، خشونت و خودکامگی صاحبان قدرت می‌تازد. مردی بی‌هویت در کشوری بی‌هویت.... نقطه‌ی ضعف بی‌آن که آشفته و درهم برهم باشد، سرشار از پیچیدگی است، و در آن از فرم و تکنیک جدیدترین هنرهای معاصر استفاده شده است: شکستگی و پراکندگی نقاشی کوبیستی، قطع زمان حال و برگشت به گذشته و تداخل نقش شخصیت‌های فیلم‌های برگمان، دلهره و وحشت فیلم‌های هیچکاک، و.... شخصی با نام مستعار مسافر که مظنون به فعالیت در یک سازمان زیر زمینی است، دستگیر می شود و به بهانه اینکه برای مواجه با یکی از رفقایش باید به سازمان امنیت برده شود به همراه دو مأمور در جاده سرگردان می شوند. رفیق مسافر به هنگام فرار به دست مأموران کشته شده و دو مأمور امیدوارند که کردار و گفتار مسافر، در طول راه، نکات مهمی را برملا سازد. یکی از مأموران که می کوشد تا بر مسافر تأثیر گذارد، خود از او تأثیر می پذیرد...

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب اتوبوس پیر و داستان های دیگر pdf ریچارد براتیگان

دانلود کتاب اتوبوس پیر و داستان های دیگر pdf ریچارد براتیگان

کتاب "اتوبوس پیر و داستان های " دیگر تشکیل شده از شصت و دو داستان، که معلوم نیست بتوان آن‌ها را «داستان کوتاه» صدا زد، و شاید نام «چَپتر‌های داستانی» یا «شصت و دو روایت براتیگانی» برای آن‌ها مناسب‌تر باشد. (و این نه ضعف کتاب، که یک خصیصه‌ی منحصر به فردِ براتیگانی‌ست!) لحن و کلام براتیگان، چیزی بین قصه‌گویی جدی و خاطره‌گویی تفننی‌ست. چیزی که نثر براتیگان را از بقیه تمیز می‌دهد، همین لحنِ منحصر است. او دارد داستان می‌نویسد، اما هیچ تلاشی برای نوشتن داستان از او سر نمی‌زند. چیزی که به آن علاقه‌مند است را به شیوه‌ی خودش روایت می‌کند، و در نهایت با متنی متفاوت و لذت‌بخش روبه‌رو هستیم.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب رویا در شب نیمه تابستان pdf ویلیام شکسپیر

دانلود کتاب رویا در شب نیمه تابستان pdf ویلیام شکسپیر

نظر شخصی: بهترین اثر شکسپیر در ژانر کمدی/فانتزی. اثری سبک ولی عمیق. ترجمه و توضیحات تکمیلی فوق العاده جناب فرزاد. بعد از خوندنش حس اینو داشتم که تمام زمان خوندنش در رویا بودم و خود داستان کتاب هم شاید جز این نیست، هست؟ اگر نگیم کل زندگی ما چیزی جز این نیست حتی!

معرفی کتاب: این نمایش در آتن اتفاق می افتد و شامل چندین داستان فرعی است که حول ازدواج تزئوس و هیپولیتا می چرخد. یک زیرمجموعه درگیری بین چهار عاشق آتنی است. یکی دیگر از گروهی متشکل از شش بازیگر آماتور بازی را که قرار است قبل از عروسی اجرا کنند تمرین می کند. هر دو گروه خود را در جنگلی می بینند که پری ها در آن دخالت می کنند و انسانها را دستکاری می کنند و درگیر دسیسه خانگی خود می شوند. این نمایش یکی از محبوب ترین های شکسپیر است که به طور گسترده ای اجرا می شود.
این نمایشنامه متشکل از چهار طرح بهم پیوسته است که با جشن عروسی دوک تزئوس آتن و ملکه آمازون ، هیپولیتا ، به هم پیوند می خورند ، که همزمان در جنگل و قلمرو پری لند ، در زیر نور ماه تنظیم می شوند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب بنیاد شاهنشاهی ایران pdf سبکتکین سالور

دانلود کتاب بنیاد شاهنشاهی ایران pdf سبکتکین سالور

بنیاد شاهنشاهی ایران- سبکتکین سالور- انتشارات اقبال - سال ۱۳۴۰

مهاجرت آرین ها، زردشت و عصر او، مادها، کوروش کبیر از مقدمه کتاب: با تمام کوششی که می شود، با وجود کتب متعددی که ترجمه و چاپ شده است، تاریخ مملکت ما و تاریخ نویسی، وضع اسفناکی پیدا کرده است. از زمانی که ما به منابع خارجی دست یافته ایم و مترجمین و نویسندگان برای روشن کردن تاریخ ایران کوشیده اند، تنها مورخ عالیقدر استاد پیرنیا در زمینه تاریخ ایران باستان و استاد پورداوود در راه شناساندن مزدیسنا و آنچه که مربوط به مذهب و زبان ایرانیان قدیم است، موفقیت حاصل کرده اند. دیگر تاریخ نویسان و مترجمین ما نه اینکه در این راه موفقیتی بدست نیاورده اند، بلکه به جرات می توان گفت نتیجه کار آنها جز گمراهی مردم و جوانان دانش پژوه چیز دیگری نبوده است…

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای pdf ریچارد کوک

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای
نتورک مارکتینگ در ۹۰ روز اول
نویسنده : ریچارد کوک
مترجمان : مصطفا عابدینی فرد، مرتضا عابدینی فرد و عباس ایمانپور

کتاب “رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای” یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای و MLM (بازارداری چند سطحی یا چندلایه‌ای) است. این کتاب ایده‌ها و استراتژی‌هایی ساده، مؤثر و نتیجه بخش را برای خوانندگان ارائه می‌دهد. برای مبتدیان در کار NM و حرفه‌ای‌ها هر دو، این کتاب یک راهنمای مناسب است. 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه‌ای pdf زیک زیکلار و جان هیز

دانلود کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه‌ای pdf  زیک زیکلار و جان هیز

از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه‌ای
مولفان : زیک زیکلار و جان هیز
مترجمان : زینب فرجی و مصطفا عابدینی‌فرد

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب شب یک شب دو PDF بهمن فرسی

دانلود  کتاب شب یک شب دو  PDF بهمن فرسی

نویسنده، بعد از عشقی که به ناکامی‌کشیده نامه‌های معشوق، را بازنگری می‌کند و این داستان با این نامه‌ها تبدیل به یک اثر تلخ و ناگوار می‌شود. بی‌بی دختر یک خانواده ثروتمند می باشد که در اروپا طراحی لباس و آرایش خوانده و برای فاحشه‌ها طرح لباسی با عنوان «شبْ یک شبْ دو» تهیه کرده‌ است. وی در ایران وارد جمع هنرمندان و روشنفکران می‌شود و با زاوش  آشنا و هم خواب می‌شود. پس از اینکه از ایران خارج می‌شود در زوریخازدواج می‌کند و  با زاوش ایزدیان به نامه‌نگاری می‌پردازد و وقتی به ایران می‌آید آسایش را در بغل زاوش می‌یابد.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب شلوارهای وصله‌دار pdf رسول پرویزی

دانلود کتاب شلوارهای وصله‌دار pdf  رسول پرویزی

▪️کتاب «شلوار های وصله دار» در سال 1336 منتشر شد. این کتاب ۱۹ حکایت دارد، ۱۹ حکایتی که از زندگی مردم جنوب گرفته شده است و نویسنده با واقع بینی و هنرمندی آن ها را نوشته است، پاره ای از آنها گوشه و کنار زندگی گذشته ی خود اوست.

▫️خود پرویزی با نهایت فروتنی در مورد کتابش می نویسد:"در صورت خواندن کتاب حاضر دو حال به شما دست می دهد یا خوشتان می آید و ساعتی مشغول می شوید، کمال مطلوب است. من به وصال میرسم بعلاوه تشویق می شوم و قول میدهم در اثر تشویق خوانندگان ذره ای لوس نشوم و پایم را از گلیمم بیرون ننهم و خرقه‌ی نویسنده ی معروف را به دوش نکشم همان رسول کوچک باشم سرم را زیر اندازم و کارم را ادامه دهم اما اگر خدای نکرده از خواندن این کتاب بدتان آمد آنوقت چیزی گم نمی شود ادعائی نداشتم که شکست٬ آبرویم را ببرد باز خدا پدرم را بیامرزد که مقداری کاغذ جهت عطار سر کوچه ذخیره کردم لاقل عطاران فلفل و زردچوبه در اوراق این کتاب می پیچند و به پدر مولف فاتحه ی مجانی خواهند خواند!"

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب زندگی شادمانه با آگاهی برتر pdf کن کیس

دانلود کتاب زندگی شادمانه با آگاهی برتر  pdf کن کیس

زندگی ذاتا خوب است. زندگی برای تولید عشق و شادی مداوم تنظیم شده است. اما شرایط متفاوت، در سال های اول زندگی، افراد را چنان در روش های آگاهی شرطی کرده که به طور دائم در زندگی شان ایجاد ناخرسندی می کند. تجاربی را که افراد از سر گذرانیده اند، خود خلق کرده اند؛ از این رو باید دام های گسترده در ذهنشان را که علت همه ی ناخرسندی ها است، از بین ببرند. نگارنده به افراد می آموزد که جهان را به عنوان محلی دوستانه تجربه کنند که طراحی شده است تا هرچیزی را که افراد لازم دارند، به آنها بدهد. با عشق زیستن علاجی مثبت برای تمام رنج های موجود در زندگی بشر است، از این رو در کتاب حاضر راهکارهای زندگی شادمانه عرضه شده است. رازهای شادمانی؛ قانون آگاهی برتر؛ هفت مرکز آگاهی؛ پنج روش برای کار کردن روی خود؛ اعتیادهای خود را چگونه شناسایی کنید؛ و استفاده ی مطلوب از بیوکامپیوتر، عنوان های فصل های کتاب است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی

دانلود کتاب پوشاک هخامنشی ها و مادیها در تخت جمشید pdf جلیل ضیاء پور

دانلود کتاب پوشاک هخامنشی ها و مادیها در تخت جمشید pdf  جلیل ضیاء پور

 در این کتاب نویسنده به تحلیل و بررسی و نیز معرفی انواع سبک پوشاک و مد در زمان هخامنشی و نیز مادها می پردازد. او گاهی این تحلیل ها را در قالب تصویر نشان می دهد که کمک شایانی به افرادی که طالب آشنایی با فرهنگ ایران باستان هستند، می کند. این کتاب دارای عکس و نگاره است. کتاب حتی با وجود قدمت آن، دارای کیفیتی بالا و مطلوب می باشد. فونت کتاب نیز چشم‌نواز و خواناست.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشهد نارنجی