دانلود رایگان سابلیمینال چهره و بدن عروسکی – سابلیمینال زیبایی چهره و بدن عروسکی با استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب

این ویدیو حاوی پیام های پنهان است که در صداهای طبیعت و ضربان های دو گوشی + زنگ ایزوکرونیک تعبیه شده است. لطفاً برای جلوگیری از هرگونه سردرد ، با حجم کم گوش دهید. هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات گوش نکنید زیرا فرکانس ها ممکن است شما را به حالت مراقبتی سوق دهد! هدفون اختیاری است ، اما توصیه می شود. شنیدن حداقل یک ساعت در روز برای رسیدن به سریعترین نتایج توصیه می شود. نتایج ممکن است از فردی به شخص دیگر متفاوت باشد.

 

لیست تأییدها:
من اکنون بدن خود را مطابق خواست خود تغییر می دهم.
بدن من حاضر است مطابق خواست من تغییر کند.
من در حال حاضر زیبایی یک عروسک پیوند خورده را در بدنم توسعه می دهم.
من در حال حاضر به فرم یک عروسک زیبا تبدیل شده ام
من اکنون به عنوان یک عروسک پیوند خورده با چهره اغوا کننده هستم.
من اکنون به عنوان یک عروسک پیوند خورده با بدن لطیف هستم.
صورت من زیبا و فرشته به نظر می رسد.
پوست من یکنواخت و بی عیب است.
پوست من به همان اندازه چینی ( سفید ) یکسان و عالی است.
رنگ پوست من دقیقاً از همان رنگی است که بیشتر از آن دوست دارم.
پوست من سالم و شفاف است.
من ویژگی های صورت بسیار ظریف و زنانه ای دارم.
صورت قلبی دارم و دارای چانه ای V شکل است.
من گونه های برجسته و ناز دارم.
گونه های کمی گلگون دارم.
دهان پوستی کوچکی دارم که لبهایش پر و درشت است.
لبهای من دقیقاً از همان رنگی است که بیشتر از همه دوست دارم.
دندانهای کاملاً مسطح و مستقیم دارم.
دندانهای من بی نقص و سفید و سالم است.
چشم های درخشان بزرگی دارم.
اسکلر من سفید است.
من عنبیه بزرگ دایره ای با حلقه های اندام سیاه ضخیم دارم.
چشمانم به رنگی که بیشتر از آن دوست دارم می درخشد.
من به طور طبیعی به نظر می رسد که خط چشم کاملاً دایمی دارم.
مژه های من بسیار طولانی ، عمیق سیاه و فرفری است.
من طبیعتاً شبیه این هستم که ریمل زده باشم
ابروهای من به شکل دلخواه من رشد می کند.
رنگ ابروهایم کاملاً مطابق با رنگ پوست و رنگ موی من است.
بینی من کوچک ، باریک و زیبا است.
من یک پل بینی بالا دارم.
تمام ویژگی های صورت من ، ظاهری از یک عروسک زیبا و فوق العاده طبیعی زیبا را نشان می دهد.
موهای بلند و سالمی دارم.
موهای ضخیم دارم که با لمس نرمه هستند
موهای براق و ابریشمی دارم.
بدن من کاملاً لطیف و ظریف است.
من ظریف و نازک هستم
باسن خمیده در اندازه و شکل دلخواه خود دارم.
من یک کمر کوچک و شکم صاف دارم.
من اندازه و شکل دلخواه خود یک لب کامل دارم.
شانه های باریک دارم
پاها و بازوهای لاغر دارم.
سینه های محکم در اندازه و شکل دلخواه خود دارم.
همه موهای زاید بدنم در حال حاضر به سرعت از بین می روند.
هم اکنون تمام فولیکول های موهای زاید و ناخواسته بدنم غیرفعال هستند و رشد مو را متوقف می کنند.
من دستهای ظریفی با انگشتان بلند و ظریف دارم.
من طبیعتاً ناخن های کاملاً مانیکور کرده ام.
پاهای کوچک دارم.
من مثل یک عروسک پیوند خورده بی نقص به نظر می رسم.
من مثل یک عروسک پیوند خورده ، ظریف ، زیبا و اغوا کننده هستم.
من عاشق و تحسین شده ام برای زیبایی چهره عروسکی من.
مردم زیبایی و ظرافت ظریف من را تحسین می کنند.
مردم زیبایی و ظرافت ظریف من را تعریف می کنند.
من عمیقا اعتقاد دارم که تأییدها و تاکیدات فوراً برای من کار می کنند.
من فوراً نتایج این تأییدات را می بینم.
من تمام نتایج مورد نظرم را فوراً آشکار می کنم.

 

دستور العمل استفاده از سابلیمینال را در داخل پکیج قرار داده ایم 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید